Ons opvouwbaar huis - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Bart Kirsten - WaarBenJij.nu Ons opvouwbaar huis - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Bart Kirsten - WaarBenJij.nu

Ons opvouwbaar huis

Blijf op de hoogte en volg Bart

15 Mei 2016 | Nieuw Zeeland, Raglan

Hij staat als een huis,
hij vouwt op als een stuk vouwpapier,
hij waait 's nachts in de wind als een vlieger,
de inboedel is verdubbeld gezien de herfst omstandigheden waar dit opvouwbare huis in mag staan,
hij houdt de de nattigheid buiten als de wolken weer eens bedenken hun vocht te lozen,
en is iedere keer weer onze stohalm na een lange dag rijden.

Even een speciale toegift (op een regenachtige morgen) voor onze tent die het al twee maanden volhoudt.

Zo af en toe de afwisseling met een lekker bed in een guesthouse is het weer heerlijk om die avond ons eigen huis neer te zetten.

Nu in een surfdorpje ten westen van Hamilton, straks op weg naar de vrienden van Ellen en Martin.

Till the next time!

• 16 Mei 2016 - 10:44

Opa Nico En Oma Threes.:

Vorige week heeft Gert alle verslagen voor ons uitgeprint. Ik wilde niet alles eromheen erbij hebben.
    Opa moet het nog lezen; maar het is fantastisch wat jullie allemaal meemaken. Er komen heel wat bekende plaatsjes voorbij.
    Vorige week hebben wij jullie kaart (die geschreven is op 3-4-16) ontvangen. Beter laat dan nooit.
    Lieve kinderen, wij hopen dat jullie nog maar veel zullen genieten, maar kom weer behouden terug.
    Een dikke pakkerd van, opa enoma